I Have A Voice!

iamsmallcat:

the last one killed me

hellaoptile:

you know how when you go to a concert or show of some sort and the person on stage is like “HOW’S EVERYONE DOING TONIGHT?!?!?!?!” and the audience cheers back? why? you’re not answering the question, you’re just yelling. imagine if we did that in daily conversation. “hey jeff, how are ya?” and jeff just starts screaming and clapping in your face

begmetocome:

tipsygypsyadventures:

Omg!!! Lol

preach !

begmetocome:

tipsygypsyadventures:

Omg!!! Lol

preach !

askingprincegumball:

yaminabearies:

screamameme:

I tried so hard to scroll past this. I really did.

damn it Radio 2

I just learned a new method for business.

annies-booobs:

tits-mcgeek:

not-pizza:

My idol

This will never not be funny.

a hero for the ages

annies-booobs:

tits-mcgeek:

not-pizza:

My idol

This will never not be funny.

a hero for the ages

justanotherpoisonedyouth:


Next time on “When Emo Dads Interact”

justanotherpoisonedyouth:

Next time on “When Emo Dads Interact”

thelezb0:

The answer..

thelezb0:

The answer..

jackanthonyfernandez:

a-precis:

recoveringtopanga:

peruvian—goddess:

blondesquats:

spfydalekbakes:

Ray Rice Inspired Makeup Tutorial

fuckin slay

OH MY GOD THIS IS THE BEST

This was fucking hilarious and then shit got WAY real

Amazing

officialdaddyegbert:

davvvd:

-annoying:

the “i’m not afraid to verbally assault a middle schooler if they look at my kid the wrong way” haircut

image

I thought this was the “I would like to speak with a manager” haircut

it’s both.